המרות באתר זה לגרום לגולש באתר שלך לבצע פעולה רצויה, כמו רכישה, הרשמה לניוזלטר, יצירת קשר או כל פעולה שיכולה להפוך את המבקר ללקוח.

כל פעולה של גולש באתר נקראת המרה,
וכל המרה שווה לך כסף.

ברור שיש הבדל בין גולש שנרשם לניוזלטר (שיהפוך ללקוח בעתיד), לבין גולש שרכש ונתן לך רווח מיידי.
החכמה היא לקחת כמה שיותר גולשים, ולגרום להם לבצע פעולה באתר, שבסוף תגרום להם גם לקנות או לשלם בעבור השירות שלך.
וכל זה נקרא בלשון מקצועית המרות באתר.

יש 3 דברים פשוטים שאפשר לבצע באתר שלך כבר עכשיו, כדי לשפר את ההמרות באתר (= לגרום ליותר גולשים באתר לבצע פעולות רצויות)

הטיפ הראשון – שיפור מהירות האתר

אתר שעובד מהר, גורם לגולשים להשאר בו יותר זמן. אם הדפים באתר נטענים מהר, ואין צורך להמתין במעבר בין עמוד לעמוד – יש סיכוי גבוה שהגולשים יהנו יותר להשתמש באתר וממילא ישהו בו יותר זמן.

יש הרבה דרכים לשפר את מהירות האתר, אבל אני רוצה להציע את הדרך הכי קלה והכי יעילה, שגם אני משתמשת בה.

אני ממליצה להאיץ את האתר עם תוסף wp rocket זה תוסף מספר 1 בעולם שיודע לשפר את המהירות של טעינת הדפים, לשמור מידע במטמון ועוד ועוד בלי שצריך לעבוד קשה כדי להגדיר אותו. פשוט קונים, מתקינים על האתר וזהו!

תוך 24 שעות האתר ייטען הרבה יותר מהר. אפשר לבדוק את מהירות האתר המשופרת בגלישה אנונימית.
אם צריך הכוונה או הסבר בהתקנת התוסף – אשמח לעזור.

וכמובן – גם כאן באתר מותקן wp rocket והוא גורם לאתר לעבוד מאוד מהר. בטח שמת לב :)

הטיפ השני – הוספת המלצות לאתר

הדבר הכי חזק שגורם ללקוחות שלך לקנות ממך – זה המלצות של אנשים אחרים.
עמוד המלצות באתר יגרום גם לאנשים שלא מכירים אותך בכלל – ליצור קשר ולבקש שירות או לקנות מוצר:
יכול להיות שהם מכירים את מי שממליץ
יכול להיות שהם מאוד נהנו מהעבודות שלך, ורק מחפשים את האישור האחרון כדי לסגור עסקה.

המלצה טובה בדר”כ זה פאנץ חזק שמוביל לסגירת עסקה (מניסיון)

אז איך להשיג המלצות לאתר שלך?

לפנות ללקוחות מרוצים ולבקש מהם לכתוב המלצה. לפעמים זה ידרוש סבלנות, כי לא תמיד הם יגיבו מיד וייתכן שיזדקקו להכוונה איך לנסח את ההמלצה. זה בסדר גמור.
הכי חשוב – שיהיה לך עמוד המלצות באתר. זה מאוד משפיע ויכול לעזור לך להגיע ללקוחות חדשים.

וכמובן, אני מתכוונת רק להמלצות אמיתיות ואותנטיות. רק הן באמת שוות ומביאות ערך והמרות לעסק שלך.
אפשר לראות דוגמא לעמוד המלצות כאן באתר

הטיפ השלישי – פרטי יצירת קשר זמינים ונוחים

מבחן קצר:
לבקש מ5 אנשים שונים להכנס לאתר שלך וליצור קשר. (עדיף לבצע אותו כשרואים איך הבנ”א נכנס לאתר בלייב)

אח”כ לשאול אותם:

  1. האם היה קל למצוא את פרטי יצירת הקשר?
  2. האם הם מצאו את הדרך הנוחה עבורם?

זה ייתן לך הרבה חומר למחשבה איך אנשים מעדיפים ליצור איתך קשר דרך האתר.

והנה רשימת הטיפים שלי איך להכין עמוד צור קשר באתר בצורה נכונה

ליצור עמוד נפרד לצור קשר – לא פופאפ, רק בעמוד נפרד.
הסיבה: כדי שהעמוד יתאנדקס בגוגל, ואנשים ימצאו בקלות בגוגל איך ליצור איתך קשר.

לבחור את דרכי יצירת הקשר שנוחות לך – אם חופר לך שאנשים מתקשרים ישירות לטלפון, זה בסדר גמור לשים רק טופס ומייל. הדבר הקריטי הוא להיות זמינים, כן? בנ”א שלח אליך פניה, אז להשתדל לענות לו תוך 24-48 שעות.
הסיבה: חשוב שצורת יצירת הקשר תהיה נוחה לך, כדי שתוכל לנהל את הפניות בצורה יעילה.

להכניס טקסטים והסבר לעמוד – עמוד צור קשר עם טופס בלבד הוא עמוד גרוע. צריך להוסיף קצת הסבר, קצת פניה אישית ואנושית.
הסיבה: לתת הרגשה אנושית ויחס מכבד באתר.

להציג בצורה ברורה את הדרכים ליצירת קשר:
אם זה טופס – לשים תוויות ברורות לכל שדה.
אם זה מייל – ליצור קישור אוטומטי לג’ימייל (יש לי מדריך מצוין כאן)
אם זה טלפון – ליצור קישור לחיוג
אם זה וואטסאפ – ליצור קישור אוטומטי לוואטסאפ (הנה מדריך קצר ומהיר)
ככה הסיכויים שימצאו אותך ויצרו איתך קשר – עולים.

אם יש שאלות נוספות או אם צריך עזרה בביצוע הטיפים – אשמח לעזור.