מי רוצה להכנס לחנות נעליים, לבקש דגם מהמוכר, ו… לא לקבל?

מי רוצה לפנות למזכירה בקופת חולים, לדבר אליה, והיא לא עונה??

טוב.
זה רק דוגמאות.
אבל הן שייכות לגמרי לעולם בניית אתרים.

בעולם האמיתי מקובל לתת שירות אנושי, פנים אל פנים.
נכון, לא תמיד השירות מושלם, ויש עסקים שעלולים לתת שירות-על-הפנים. (האמת? בעיה שלהם. עסק בלי שירות מבריח לקוחות).

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על עסקים שכן נותנים שירות מצויין.
עסקים שמבינים שהלקוחות הם בני אדם, וצריך לדאוג לספק להם את המוצר או השירות.
עסקים שמבינים שהשיווק הכי טוב הוא לדאוג ללקוח, בלי קשר לכסף שהוא שילם.
עסקים שמתנהלים מצויין ביומיום,

אבל —
באתר זה לא נראה ככה.

כשבן אדם נכנס לאתר, הוא מצפה לפגוש שם אנשים.
כן, ממש ככה.

הוא רוצה להרגיש בטוח באתר שלך.
הוא רוצה לקבל מידע.
הוא רוצה לראות אילו מוצרים קיימים במלאי.
הוא רוצה לדעת מה שעות הפתיחה של העסק שלך.

כדאי לך מאוד לתת לו את כל המידע הזה.
זה קל. זה פשוט וזה משתלם.

איזה מידע כדאי לתת בכל עמוד באתר?

עמוד הבית – צריך להיות מפורט וברור, בלי קימצון בטקסט. שהגולשים יבינו מה העסק שלך, איזה מוצרים או שירות אפשר להשיג אצלך, למה כדאי להם לפנות אליך ועוד.

עמוד צור קשר – לכתוב תוך כמה זמן הפניה תענה, לתת כמה שיותר אמצעים ליצירת קשר, לפרט את שעות הפתיחה.

כמובן, צריך לבחור בשיקול דעת את המידע באתר. אם לא נח לך לכתוב שעות פתיחה, או אם לא בא לך שמספר הנייד שלך יופיע באתר – זה לגמרי בסדר!
האתר צריך להכיל רק את התוכן שמתאים לעסק שלך.

עמוד חנות – מעבר למוצרים שצריכים להופיע עם פירוט מקיף (כן, גם בדף חנות! אפשר להציג ליד מוצר הרבה מאוד מידע שעוזר לגולש), כדאי מאוד להוסיף מידע על משלוחים, מבצעים, אמצעי תשלום, סינון מוצרים ועוד.

הפלוס הגדול – תוכן טוב עוזר לקידום אורגני בגוגל בחינם!

זה דבר שהרבה מאוד אנשים לא יודעים.

אם האתר שלך מכיל תוכן מפורט וברור, הוא גם יתקדם בתוצאות בגוגל הרבה יותר מהר מכל האתרים האחרים.
לא צריך בשביל זה מקדם אתרים, לא צריך להוציא שקל.

צריך רק תוכן טוב ומפורט באתר.